Вівторок, 02.09.2014, 19:40
Відділ освіти
Харківської районної державної адміністрації
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 1 з 212»
Форум » Загальний розділ » Вчителів трудового навчання » «Календарне планування предмета «Трудове навчання 5-9 кл.»
«Календарне планування предмета «Трудове навчання 5-9 кл.»
ADMINДата: Четвер, 09.09.2010, 16:39 | Повідомлення # 1
Група: Заблокированные
Повідомлень: 3
Репутація: 0
Статус: Offline
Календарне планування предмета
Прикріплення: 0909234.doc(24Kb)
 
eddiДата: Вівторок, 14.09.2010, 09:24 | Повідомлення # 2
Група: Заблокированные
Повідомлень: 18
Репутація: 0
Статус: Offline
Добрий день шановні вчителі
 
eddiДата: Вівторок, 14.09.2010, 09:36 | Повідомлення # 3
Група: Заблокированные
Повідомлень: 18
Репутація: 0
Статус: Offline
Вас вітає методист відділу освіти ХРДА Крючкова Лариса Юріївна!
 
eddiДата: Вівторок, 14.09.2010, 09:42 | Повідомлення # 4
Група: Заблокированные
Повідомлень: 18
Репутація: 0
Статус: Offline
Сьогодні наш форум присвячено проблемам календарного планування уроків трудового навчання у 5-9 класах та "Технологій" у 10 кл.
 
eddiДата: Вівторок, 14.09.2010, 09:45 | Повідомлення # 5
Група: Заблокированные
Повідомлень: 18
Репутація: 0
Статус: Offline
Реалізація змісту трудового навчання у 5-9 кл.(згідно нової програми) передбачена за трьома варіантами програми:
- для хлопців;
- для дівчат;
- для класів, що не поділяються на групи хлопців і дівчат.
 
budi_liceyДата: Вівторок, 14.09.2010, 10:01 | Повідомлення # 6
Група: Пользователи
Повідомлень: 3
Репутація: 0
Статус: Offline
Вас вітає -Путря Сергій Григорович, вчитель трудового навчання Будянського технологічного ліцею
 
eddiДата: Вівторок, 14.09.2010, 10:08 | Повідомлення # 7
Група: Заблокированные
Повідомлень: 18
Репутація: 0
Статус: Offline
Розглянемо кожний з цих варіантів.
Якщо ваші класи мають наповнюваність 27 і більше учнів, то вибираємо варіант програми з роздільним навчанням хлопців та дівчат. Спочатку вивчаємо інваріантний(обов'язковий) модуль у І півріччі. У ІІ півріччі вивчаємо вибраний вчителем варіативний модуль(16 год.), із переліку варіативних модулів розрахованих на вивчення у 5-6 та у 7-9 класах.Ці модулі, з зазначеного переліку, обирає вчитель у залежності від матеріально-технічної бази, фахової підготовленості, регіональних традицій наповнюваності класів та бажання учнів. Вивчення варіативних модулів відбувається за окремо розробленими програмами до них. .
 
eddiДата: Вівторок, 14.09.2010, 10:10 | Повідомлення # 8
Група: Заблокированные
Повідомлень: 18
Репутація: 0
Статус: Offline
Таким чином плануємо вивчення навчального матеріалу у 5,6,7,8 класах.
 
eddiДата: Вівторок, 14.09.2010, 10:11 | Повідомлення # 9
Група: Заблокированные
Повідомлень: 18
Репутація: 0
Статус: Offline
У 9-му класі спочатку вивчають варіативний модуль, потім проектують та виготовляють комплексний виріб. Навчальний заклад самостійно формує змістове наповнення варіативної складової з запропонованих варіативних модулів.
 
Пісочинський_колегіумДата: Вівторок, 14.09.2010, 10:16 | Повідомлення # 10
Група: Пользователи
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
Вас вітає вчителі трудового навчання, обслуговуючої праці та технічної праці Пісочинського колегіуму
 
eddiДата: Вівторок, 14.09.2010, 10:16 | Повідомлення # 11
Група: Заблокированные
Повідомлень: 18
Репутація: 0
Статус: Offline
Зміст трудового навчання для класів, що не поділяються на групи хлопців і дівчат складається лише з варіативних модулів. При цьому, учні мають освоїти базовий модуль. Наскрізними лініями, що закладені у зміст базового модуля є:
• проектування виробів ( у 5-му класі основи художньо-конструкторської діяльності);
• конструкційні матеріали;
• основи техніки і технологій.
 
ЛюдаДата: Вівторок, 14.09.2010, 10:23 | Повідомлення # 12
Група: Пользователи
Повідомлень: 3
Репутація: 0
Статус: Offline
Вас вітає вчитель трудового навчання Безлюдівського юридичного ліцею ім. І.Я. Підкопая. У минулому році у 7 класі за програмою були "Поясні вироби". У цьому році за програмою у 8 класі теж "Поясні вироби". Що робити? Дякую.
 
eddiДата: Вівторок, 14.09.2010, 10:28 | Повідомлення # 13
Група: Заблокированные
Повідомлень: 18
Репутація: 0
Статус: Offline
На освоєння навчального матеріалу передбаченого базовим модулем не відводиться окремих годин. Його зміст вводиться вчителем у зміст варіативних модулів. Для 5,6 кл. вивчають по 2 варіативних модулі на рік, у 7,8 кл.--по 4 модулі на рік. Зміст базового модуля розподіляється рівномірно у навчальному матеріалі одразу обох варіативних модулів.
 
ПісочинськаЗОШДата: Вівторок, 14.09.2010, 10:29 | Повідомлення # 14
Група: Пользователи
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
Вас вітає вчитель трудового навчання Пісочинської ЗОШ
Єта Світлана Миколаївна
 
ЛюдаДата: Вівторок, 14.09.2010, 10:34 | Повідомлення # 15
Група: Пользователи
Повідомлень: 3
Репутація: 0
Статус: Offline
У минулому році у 7 класі за програмою були "Поясні вироби". У цьому році за програмою у 8 класі теж "Поясні вироби". Що робити? Дякую.
 
Форум » Загальний розділ » Вчителів трудового навчання » «Календарне планування предмета «Трудове навчання 5-9 кл.»
Сторінка 1 з 212»
Пошук:

Copyright CKT © 2014Створити сайт безкоштовно