Анонси подій |
| |
|
|
|
Головна » 2013 » Березень » 20 » Засідання школи ефективного педагогічного досвіду вчителів правознавства
13:42 Засідання школи ефективного педагогічного досвіду вчителів правознавства |
20 березня 2013 року на базі
Роганської гімназії Харківської районної
ради Харківської області відбулося засідання школи ефективного педагогічного
досвіду вчителів правознавства. Доповідь на
тему «Самостійна робота як форма активізації творчо – пізнавальної
активності учнів на уроках правознавства» для колег підготувала вчитель історії
та правознавства, керівник школи ефективного педагогічного досвіду вчителів
правознавства Максимова О.В. Вона зазначила, що в умовах, коли якість навчання
майбутніх випускників школи набуває особливого значення, проблема самостійності
і самостійної навчально-пізнавальної діяльності учнів у навчальному процесі
повстає особливо гостро. Для цього проводяться пошуки таких методів і
організаційних форм навчання, які сприятимуть розвитку самостійності учнів. Самостійна
робота - це вища форма навчальної діяльності учня, що є формою самоосвіти. Для
того, щоб дитина могла вільно і міцно засвоювати знання, треба розвивати її
аналітичне мислення, навчати виділяти істотне у навчальному матеріалі,
порівнювати, робити узагальнення, доводити окремі положення, оцінювати явища і
події, встановлювати причинно-наслідкові зв'язки. Цього можна досягти у процесі
активної самостійної діяльності. Часто застосовувана самостійна робота розвиває
зосередженість, цілеспрямованість, уміння міркувати, запобігає формалізму в
засвоєнні знань і взагалі формує самостійність як особливість мислення і рису
характеру дитини.
У процесі обговорення вчителі виділили
такі основні напрямки розвитку самостійності учнів у процесі навчання:
створення пошукової проблемної ситуації на уроці; застосування системи
самостійних робіт; використання нових форм уроку; різноманітних дидактичних та
навчально-технічних засобів.
Педагоги дійшли висновку, що
формування самостійності учня передбачає активну взаємодію вчителя і учня.
Навички і вміння самостійної роботи в учнів формуються не самі по собі, а в
результаті спеціально організованих вправ, що органічно включаються у
навчальний процес. Велике значення має висока майстерність учителя, його
керівництво активною, пізнавальною діяльністю учня; логіка педагогічного
процесу; створення проблемної ситуації на уроці; правильна і раціональна
організація видів самостійної роботи, пов'язаної з подоланням учнями певних
труднощів, підведення підсумків виконання і об'єктивна оцінка роботи. |
Переглядів: 756 |
Додав: КЕТ2702
|
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
|
|
|