П`ятниця, 17.05.2024, 08:51
Відділ освіти
Харківської районної державної адміністрації
Меню сайту
Анонси подій



Форма входу
Погода
Головна » 2013 » Березень » 20 » Засідання школи ефективного педагогічного досвіду вчителів правознавства
13:42
Засідання школи ефективного педагогічного досвіду вчителів правознавства
20 березня 2013 року на базі Роганської гімназії Харківської  районної ради Харківської області відбулося засідання школи ефективного педагогічного досвіду вчителів правознавства. Доповідь на  тему «Самостійна робота як форма активізації творчо – пізнавальної активності учнів на уроках правознавства» для колег підготувала вчитель історії та правознавства, керівник школи ефективного педагогічного досвіду вчителів правознавства Максимова О.В. Вона зазначила, що в умовах, коли якість навчання майбутніх випускників школи набуває особливого значення, проблема самостійності і самостійної навчально-пізнавальної діяльності учнів у навчальному процесі повстає особливо гостро. Для цього проводяться пошуки таких методів і організаційних форм навчання, які сприятимуть розвитку самостійності учнів. Самостійна робота - це вища форма навчальної діяльності учня, що є формою самоосвіти. Для того, щоб дитина могла вільно і міцно засвоювати знання, треба розвивати її аналітичне мислення, навчати виділяти істотне у навчальному матеріалі, порівнювати, робити узагальнення, доводити окремі положення, оцінювати явища і події, встановлювати причинно-наслідкові зв'язки. Цього можна досягти у процесі активної самостійної діяльності. Часто застосовувана самостійна робота розвиває зосередженість, цілеспрямованість, уміння міркувати, запобігає формалізму в засвоєнні знань і взагалі формує самостійність як особливість мислення і рису характеру дитини. У процесі обговорення вчителі виділили такі основні напрямки розвитку самостійності учнів у процесі навчання: створення пошукової проблемної ситуації на уроці; застосування системи самостійних робіт; використання нових форм уроку; різноманітних дидактичних та навчально-технічних засобів. Педагоги дійшли висновку, що формування самостійності учня передбачає активну взаємодію вчителя і учня. Навички і вміння самостійної роботи в учнів формуються не самі по собі, а в результаті спеціально організованих вправ, що органічно включаються у навчальний процес. Велике значення має висока майстерність учителя, його керівництво активною, пізнавальною діяльністю учня; логіка педагогічного процесу; створення проблемної ситуації на уроці; правильна і раціональна організація видів самостійної роботи, пов'язаної з подоланням учнями певних труднощів, підведення підсумків виконання і об'єктивна оцінка роботи.
Переглядів: 756 | Додав: КЕТ2702
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Календар
«  Березень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Пошук
Корисні сайти
Тестпортал
ХРЦОЯО



Статистика
Copyright CKT © 2024