«Календарне планування предмета «Трудове навчання 5-9 кл.»
|
|
eddi | Дата: Вівторок, 14.09.2010, 10:34 | Повідомлення # 16 |
Група: Заблокированные
Повідомлень: 18
Статус: Offline
| У 2010-2011 н.р. вводиться новий навчальний предмет "Технології".Навчальна програма «Технології» (академічний рівень) та навчальна програма «Технології» (рівень стандарту) мають модульну структуру і складаються з двох частин – інваріантної та варіативної. Основою інваріантної складової обох програм є базовий модуль «Проектні технології у перетворюючій діяльності людини». На вивчення базового модуля у 10 та 11 класах відводиться по 12 годин.
|
|
| |
budi_licey | Дата: Вівторок, 14.09.2010, 10:40 | Повідомлення # 17 |
Група: Пользователи
Повідомлень: 3
Статус: Offline
| При виборі варіативної частини в5-9кл (випалювання.випилювання) не вивчається модуль"єл.тех робіт і навпаки.Як бути?-Путря СГ
|
|
| |
Люда | Дата: Вівторок, 14.09.2010, 10:42 | Повідомлення # 18 |
Група: Пользователи
Повідомлень: 3
Статус: Offline
| У минулому році у 7 класі за програмою були "Поясні вироби". У цьому році за програмою у 8 класі теж "Поясні вироби". Що робити? Знову шити спидницю Дякую.
|
|
| |
eddi | Дата: Вівторок, 14.09.2010, 10:45 | Повідомлення # 19 |
Група: Заблокированные
Повідомлень: 18
Статус: Offline
| У програмах "Технології" видавництва "Аксіома"(наданих відділом освіти) пропонується для вивчення понад 20 варіативних модулів. Один (на рік) з яких обирає вчитель разом з учнями в залежності від матеріальної бази школи та бажання учнів. Базовий модуль програми розраховано на 12 год., варіативний-- на 20 год. + 3 год. резерву часу. Всього 35 год.
|
|
| |
eddi | Дата: Вівторок, 14.09.2010, 10:46 | Повідомлення # 20 |
Група: Заблокированные
Повідомлень: 18
Статус: Offline
| Резерв часу, передбачений навчальною програмою, учитель може використовувати на вивчення як базового, так і варіативного модулів. Під час реалізації програми «Технології» учитель має звернути особливу увагу на міжпредметні зв’язки, які набувають особливого значення для проектно-технологічної діяльності учнів, оскільки сприяють формуванню у них цілісних знань, системного практичного досвіду як сукупності технологічних компетенцій. Під час виконання практичних робіт слід звертати увагу на дотримання учнями правил безпечної роботи, виробничої санітарії, особистої гігієни.
|
|
| |
eddi | Дата: Вівторок, 14.09.2010, 10:48 | Повідомлення # 21 |
Група: Заблокированные
Повідомлень: 18
Статус: Offline
| Шановні вчителі трудового навчання на цьому роботу форуму завершено. Прошу свої питання розміщювати на форумі. До побачення
|
|
| |
budi_licey | Дата: Вівторок, 14.09.2010, 11:05 | Повідомлення # 22 |
Група: Пользователи
Повідомлень: 3
Статус: Offline
| При вивченні "Технології" -10кл такий обсяг теоритичного та практичного матеріалу за 1год на тиждень викласти якісно не можливо!
|
|
| |
eddi | Дата: Четвер, 23.09.2010, 11:30 | Повідомлення # 23 |
Група: Заблокированные
Повідомлень: 18
Статус: Offline
| У минулому році у 7 класі за програмою були "Поясні вироби". У цьому році за програмою у 8 класі теж "Поясні вироби". Що робити? Не можна обирати пошив того ж поясного виробу. Обирайте інший з тої ж групи, наприклад: якщо була спідниця, можна шити шорти. Крючкова Л.Ю.
|
|
| |