ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Міністерства економіки України
30.01.2009 N 61
(z0211-09 )
ЗВІТ
про результати проведення процедур
відкритих і двоступеневих торгів
N 16 від 15.06.2009р.
1. Загальна інформація:
1.1. Головний розпорядник коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ)
Відділ освіти Харківської районної державної адміністрації, 02146191
1.2. Джерело фінансування закупівлі
Місцевий бюджет
1.3. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість закупівлі
300 000 (триста тисяч ) гривень
2. Замовник
2.1. Найменування
Відділ освіти Харківської районної державної адміністрації
2.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ
02146191
2.3. Місцезнаходження
61034 м. Харків, вул. Комсомольське шосе, 52
2.4.
Відповідальний за проведення торгів (прізвище, ім'я, по батькові, номер
телефону, телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного
зв’язку, e-mail)
Матюшенко
Тетяна Григорівна, заст. начальника відділу
освіти
8(057)715-01-11, 8(057)372-41-62, rvo-hol@bk.ru
3. Опис предмета закупівлі
3.1. Предмет закупівлі
Послуги місць короткотермінового проживання інших
3.2. Вид та кількість поставки товарів, вид виконання (проведення ) робіт та надання послуг
Путівки для оздоровлення обдарованих дітей в дитячому оздоровчому закладі, розташованому на березі Чорного моря, 100 шт.
4. Інформування про процедуру закупівлі
4.1. Дата і номер інформаційного бюлетеня "Вісник державних закупівель", у якому було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі
Інформаційний бюлетень Вісник державних закупівель № 13(349)/30.03.09р.
4.2. Номер оголошення про проведення процедури закупівлі
10213
4.3. Дата і номер інформаційного бюлетеня "Вісник державних закупівель", у якому було (буде) опубліковано оголошення про результати проведення процедури закупівлі
№ 24(360) від 15.06.2009р.
4.4. Номер оголошення про результати проведення процедури закупівлі
14750
4.5. Дата відправлення учасникам повідомлення про результати проведення процедури закупівлі
15.05.2009р.
5. Інформація щодо тендерних пропозицій
5.1. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій (дата і час)
21.04.2009р. до 10-00
5.2. Дата розкриття тендерних пропозицій (дата і час)
21.04.2009р. о 14-00
5.3. Кількість отриманих тендерних пропозицій
2
5.4. Кількість тендерних пропозицій, поданих на другому етапі
-
5.5. Перелік відхилених тендерних пропозицій, обґрунтування підстав відхилення
-
5.6.
Найменування, адреси, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ (для юридичної
особи) та прізвище, ініціали (для фізичної особи) учасників, що подали
тендерні пропозиції.
Підприємство
об'єднання громадян «Інваком», Всеукраїнської
організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України
», 92022 м
Севастополь,
вул. Горпищенка, 61, 30825364
Товариство
з обмеженою відповідальністю Дитячий санаторій
«Сперанца»,
67780 Одеська обл, м Білгород - Дністровський,смт
Сергіївна, вул. С. Лазо, 04879354
5.7.
Ціна і стислий опис інших умов кожної тендерної пропозиції та
договору відповідно до абзацу четвертого пункту 31 Положення про
закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженого
постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2008р. №921(із змінами)
(далі – Положення )
269850,00 грн.
252000,00 грн.
6. Інформація щодо оцінки тендерних пропозицій:
6.1. Ціни тендерних пропозицій, які оцінювалися (тендерні пропозиції, що не були відхилені відповідно до пункту 61 Положення):
найнижча ціна тендерної пропозиції (з ПДВ) 252000,00
найвища ціна тендерної пропозиції (з ПДВ) 269850,00
номер 2 та ціна обраної тендерної пропозиції (з ПДВ)
252000,00 грн.
двісті п’ятдесят дві тисячі гривень
(цифрами)
(словами)
6.2. Дата акцепту тендерної пропозиції
14.05.2009р.
7. Інформація про переможця торгів
7.1. Найменування (для юридичної особи) та прізвище, ініціали (для фізичної особи)
Товариство з обмеженою відповідальністю Дитячий санаторій «Сперанца»
7.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ (для юридичної особи)
04879354
7.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) та місце проживання (для фізичної особи), телефон, телефакс
67780 Одеська обл, м Білгород - Дністровський,смт Сергіївна, вул. С. Лазо, 8(04849)48-2-57
8. Дата укладення договору про закупівлю та його ціна
01.06.2009р., 252000 грн.
9.
Торги відмінені або визнані такими, що не відбулися (заповнюється
тільки в разі відміни торгів або визнання торгів такими, що не
відбулися)
-
9.1. Дата прийняття рішення
-
9.2. Причини
-
10. Кількість поданих скарг, позовів та відомості про результати їх розгляду
-
11. Інша інформація
Торги проведено за скороченим терміном 21 календарний день, з метою
своєчасного придбання путівок для оздоровлення обдарованих дітей в
дитячому оздоровчому закладі, розташованому на березі Чорного
моря.
12. Склад тендерного комітету
Матюшенко Тетяна Григорівна, голова тендерного комітету,
заступник
начальника відділу освіти
___________________
Щербак Ірина Володимирівна, заступник голови тендерного комітету,
головний бухгалтер відділу
освіти
___________________
Жемчугова
Світлана Вікторівна,
спеціаліст,
секретар
тендерного комітету
____________________
Члени комітету ,
Макаренко
Олександр Павлович, спеціаліст
____________________
Маслова
Юлія Сергіївна, начальник групи харчування
_____________________
13. Голова тендерного комітету,
заступник начальника відділу освіти,
Матюшенко Тетяна Григорівна
_____________________
підпис,
м.п |