 26 грудня 2012 року на базі Роганської гімназії Харківської районної ради Харківської області відбулося засідання школи ефективного педагогічного досвіду вчителів правознавства (керівник - Максимова О.В.) за темою: " Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках правознавства". Працювали у великих групах над розробкою практичних рекомендацій, врахування яких сприятиме більш успішному вирішенню завдань розвитку інтересу учнів до правознавства. Вчитель правознавства Пісочинської ЗОШ Панченко Т.А. наголосила, що у процесі навчання треба звертати особливу увагу на розвиток інтересу учнів до правознавства, оскільки це є обов'язковою умовою ефективності процесу навчання, адже відсутність зацікавленості перешкоджає формуванню в учнів важливих правових уявлень, понять, суджень. Максимова О.В. зауважила, що обов'язковим є застосування правових прикладів з реального життя, правових ситуацій, ілюстративних матеріалів, відеофрагментів судової та міліцейської практики; необхідним є урізноманітнення форм навчання із обов'язковим застосуванням інтерактивних уроків, нетрадиційних уроків з елементами дидактичної гри та імітації, семінарів, практикумів. На уроках з правознавства необхідно створювати емоційно-психологічний мікроклімат, який дозволить учням відчувати комфорт, зможе забезпечити успішність навчання, надасть можливість вільного прояву індивідуальності кожного. |